fredag 1 mars 2013

Störd...

Jo, lite störd är jag faktiskt. Störd över att det är en sån stor andel spekulanter just nu, som tror att jag kan läsa deras tankar.

Jag menar, varför lämnar man in en intresseanmälan på en visning om man inte tänker svara när jag ringer och vill återkoppla? Ibland kan man hålla på och ringa någon i flera dar och inte ens då får man besked. Lämnar meddelande efter meddelande och ingen ringer upp. Lite trött har man väl ändå rätt att bli?

Jamen, säger någon av er säkert nu, om en spekulant inte svarar och inte ringer upp så är de väl inte intresserade? Det förstås. Men det vet ju inte jag! Ringer i god tro dag ett. Dag två börjar jag ana, men man vågar ju inte plocka bort dem ändå, för tänk om.... Dag tre har jag tappat jättemycket tid och tempo i försäljningen....

Nä, det hör till god ton att höra av sig, är i alla fall min bestämda åsikt.

Nåväl.

Vad har hänt mer i veckan? Jo, jag har varit på Borås Arena och kollat in en träningsmatch med Elfsborg (ni vet, de som vann SM-guld i höstas...). Döttrarna var boll-kajsor och jag tittade på.

3 plusgrader till en början. Betydligt mindre allt eftersom. Kalla sitsar. Betong. Västlig, isande vind. Hade uppenbart för lite kläder på mig och tror inte att jag kan dra mig till minnes när jag frös så mycket senast. Hua.

Duktiga gossar, men lite kvar till matchform har de nog allt.


Igår kväll hade vi också en liten kick-off tillsammans med rådgivarna inne på banken. En trevlig kväll, som alltid. Det utsågs också de 5 bästa tipsarna från varje företag som i Maj ska få åka på ett trevligt event tillsammans. Jag var en av dem (för att använda Åsas uttryck: Yay!). Så det ser jag fram emot!

Nu, mina vänner, ska jag äta lite lunch och sedan ska jag jaga vidare efter besked....... :-)

1 kommentar: