måndag 4 mars 2013

Berg- och dalbanan...

Förra veckan var en tung vecka. Ibland känns det som om man jobbar i motvind hela tiden och man vet inte hur man ska ta sig ut ur den nedåtgående spiralen.

Ibland kan det räcka med en ledig helg.

Idag är jag tillbaka på jobbet. Inte mycket har ändrats i mina affärer, men nu har jag plötsligen lite mer energi och orkar ta mig an saker och ting på ett annat sätt. Så nu känns livet lite ljusare igen. :-)

Det hjälpte väl till att jag fått två uppdragsavtal påskrivna idag och klartecken att dra igång en "Steget-Före" som legat och väntat ett par veckor.... Yay!

Det hjälpte väl också till en aning att Elfsborg gjorde 5 mål mot Ljungskile i Svenska cupen i lördags.. Valde helt klart fel match att kolla på i förra veckan, men men.. Det gör absolut ingenting!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar