onsdag 6 mars 2013

Utan en krusning

Idag har det varit en synnerligen grå och dimmig dag på västkusten men ändå ack så vackert och fridfullt. Det är inte ofta vi har ett alldeles spegelblankt hav utan en enda krusning på ytan.
Jag hoppas dock på lite klarare väder imorgon då jag har två fotograferingar inbokade i Grundsund som är det lilla samhälle ni ser på bilden nedan.

Östra Kajen i Grundsund
Förutom att jag stannade till och njöt lite av tystnaden i hamnen i Grundsund har mäklarvardagen denna onsdag inneburit att jag har varit med på en besiktning där säljaren själv var förhindrad att delta. Jag har även förberett ett hus inför fotografering och utfört en värdering åt kommunen som eventuellt ska låta en fastighetsägare, som idag bara har bostadsarrende, köpa loss lite mark samt påbörjat ett gäng bostadsbeskrivningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar