fredag 15 mars 2013

Härliga tider!

Vilken fantastisk dag! Först och främst är det fredag vilket bara i sig är härligt.

Sen blev jag så glad imorse när jag kom till jobbet och öppnade mailen där jag fått ett mail med feedback att säljaren var imponerad av det jobb jag lagt ner hitintills och med meningen -
Tack Åsa det känns som jag har gjort rätt val angående mäklare! (vilket kändes som ytterligare en fjäder i hatten då det stod mellan mig och en konkurrent).
Tänk vilken skillnad det kan göra om vi bara tar oss den där extra lilla tiden att ge positiv feedback när den är adekat.


I vinlotteriet, som är vårt fredagsmys tillsammans med kollegorna på banken, kammade jag hem en andravinst och sen åkte jag direkt vidare på ett kundmöte och tog in ytterligare ett hus till försäljning. Yay!

Resten av dagen har jag ägnat mig åt att lägga den sista handen vid de sex objekt som jag ska lägga ut till försäljning idag. Känns naturligtvis kul att kunna lägga ut så många objekt samtidigt och jag tycker också det känns extra kul med mixen på objekten. 

I påsk kommer jag nämligen visa allt från ett väldigt charmigt litet soldattorp utan vatten och avlopp till en fantastisk skärgårdsdröm i centrala Lysekil till ett fritidshus med vacker utsikt "ute på landet", till en modern bostadsrätt vid strandpromenaden i Lysekil och sist men inte minst ett fritidshus på Skaftö och ett skärgårdshus i centrala Grundsund. Prislapparna utan inbördes ordning är 350 000 kr, 695 000 kr, 1 250 000 kr, 2 595 000 kr, 3 895 000 kr och 3 995 000 kr. Lite variation eller hur?!

Egentligen brukar vi sluta lite tidigare än vanligt på fredagar men idag blir det en sen dag då jag snart ska sätta mig i bilen tillsammans med kollegan för att dels skylta upp mina försäljningsobjekt på Skaftö och dessutom värdera en tomt i närområdet åt en kund.

Trevlig helg på er!

Skyltar både hit och dit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar