onsdag 10 juni 2009

Rookie i fotostudion

Min förmiddag tillbringades i Uppsala. Dags för mitt 9:e besök på Akademiska för i år. En handledsoperation som ska förberedas, genomföras och följas upp blir många besök. Som vanligt med läkarbesök så fick jag vänta i 40 min och sen var besöket klart på 5. Hade tur att träffa en av mina säljare på Handkirurgen, det fick tiden att gå snabbt!

Sedan dags för fotografering. Inte av en bostad utan av mig! Ska medverka i ett repotage om bloggen och min vardag i en tidning för näringslivet. Måste erkänna att jag inte hade järnkoll på vad det var för tidning till en början. Men pappa säger att den är bra, då är den bra. Häftigt!

Full fart mot kontoret efter det. Kontrakt på schemat. Två bröder köpte tillbaka ett hus som deras morfar byggt. Mycket prat vid sidan av det juridiska vilket alltid är kul. Jag ser framför mig deras barndomsminnen och förväntningar på vad detta ska bli. Vilket fantastiskt jobb jag har!

1 kommentar:

  1. "Vilket fantastiskt jobb jag har"! - verkligen roligt att höra!

    SvaraRadera