tisdag 30 juni 2009

Jobbar du jämt, Isabella?

Den frågan fick jag idag från en kund som träffat mig på många visningar och ikväll var det dags för kontraktsskrivning. Jaa, svarade jag med glimten i ögat! Vi har absolut högsäsong nu och kombinerat med semestrar på kontoret märker jag hur arbetstimmarna ökar och ökar. Men, det är ju så kul.

Spenderade 3 timmar imorse hos en kund som bodde fantastiskt vid vattnet. Under tiden vi satt på altanen och pratade traskade en älgko förbi för att svalka sig i havet.

Inser att det är 1 juli imorgon. 3 dagar kvar till mammas födelsedag och inte en chans att jag hinner in till stan för att köpa present. Som tur var så var brorsan in idag. På vägen till en visning på eftermiddagen guidade jag honom på telefon till rätt affär och exakt rätt present som jag tänkt mig. Han har nämligen inte mandat att komma på present själv (och är nog glad att slippa). Med lite samarbete klarar man allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar