måndag 1 juni 2009

Ett nytt försök,

Var för snabb i fingrarna.
Är ofta för snabb vad gäller datorns kommandon!

Visningarna har gått förtjusande under helgen. Skev ett avtal igår på den fina äppleodlingen där jag hade 40 besökare! Mannen var mycket rörd och köparna så lyckliga. Mycket känslor som skall bearbetas. Det bästa som finns är att mina kunder visar sina känslor, jag tar gärna hand om de! Köparna var helt rätt! Uppskattade lugnet, naturen och säljaren. Skall bo där permanent i framtiden, vilket säljaren blev glad för.
Sitter och hoppas på ett uppdrag där vi var tre mäklare som skulle presentera sin tjänst! Jag gillar det jättemycket! Då blir det som en tävling. Jag har inte provisionen som mitt bästa argument! Där har jag varumärket, verktygen och mig själv! Jag tror jag kommer få det!

1 kommentar:

  1. Hej! Du får berätta hur det går! Oavsett om de väljer dig eller inte...

    SvaraRadera