måndag 15 juni 2009

KICK OFF, region syd!

Det blev riktigt bra trots ösregn... Mycket dans, min gamla knäskada gjorde sig lite påmind eller så kan det vara åldern men det tror jag faktiskt inte, är kanske vältränad!!!
En ung tjej från annat kontor var mycket upprörd över att hon skulle behöva bli blött i skorna?!
Vi hade skrivit i inbjudan att vid regn medtag "rätt" kläder?! Vet inte helt om det går att missuppfatta! Helsingborg, Susanne, Peter och Lotta har gjort ett fantastiskt jobb för att vi andra 148 skulle få trevligt och inte behöva göra någonting! Det är värt att uppskatta.

Ibland får jag en känsla av att man fokuserar så mycket på sig själv och sina egna behov att de som gjort ovärderligt jobb kommer i skymundan! Hoppas inte kunderna kommer i skymundan...

Men handen på hjärtat när jag själv var 20 år kanske jag inte så alla medmänniskor och deras insatser på samma sätt som idag. Vi får helt enkelt lära kollegor att ha en ödmjukare inställning till andra och inte se sig själv som viktigast!?

Första söndagen på 4 månader jag inte jobbar! Jag hade verksamhetsdag med Friskis& Svettis där jag just nu har fått förtroendet att vara ordförande, som om jag inte har någon annat att göra.
Mycket hinner mer är min inställning till livet! Måste vara så....
Startade föreningen för 20 år sedan så det varumärket precis som Fastighetsbyråns ligger mig mycket varmt om hjärtat!

Min bror skall gifta sig! Skitkul, blev rörd till tårar!
Min syster har just gift sig....

Alla lyckliga och glada!

1 kommentar:

  1. Det var fantastiskt trevligt. Särskilt tipsrundan :-)
    Härligt att vi i Fastighetsbyrån lyckas hålla humöret på topp trots ihållande regn.
    Ha en bra dag!
    /Sandra, Kristianstadskontoret

    SvaraRadera