onsdag 17 juni 2009

Kvällsjobb

Ca 25 mil i bilen idag, tyvärr blir det så ibland. Unnade mig en glass när jag svängde in för att tanka. Det var ju så varmt idag! Såg sen att det var hela 14 grader, allt är ju relativt.

Missade ett uppdrag igår. Jag vill alltid veta vad jag kan förbättra till nästa gång, damen sa: "Ingenting! Tack så mycket för allting! Men.. tyvärr blev det bara såhär..." Kändes skönt ändå, jag önskade henne stort lycka till i alla fall! Försökte nollställa mig när jag kom hem igår kväll. Tävlingsmänniska som man är vill man ju ha ALLT. Måste bli bättre på att släppa det när jag kommer hem.

Får skylla mig själv när jag lovat en säljare att fastigheten ska publiceras imorgon på nätet. Insåg när jag lagt på att jag måste renskriva allt ikväll för att de ska hinna godkänna och kontrollera allt till imorgon. Jag har att göra ikväll med andra ord!

Nu ska jag åka och titta på lillebrors nyinköpta bostadsrätt. Yrkesskadad som jag är har jag såklart haft ett finger med i spelet hela tiden :-) Är inte helt säker på att han uppskattat mina kloka "råd" dock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar