måndag 8 juni 2009

Förlust....

Danmark vann över Sverige! Ok, då min man är från Danmark, lite glädje ändå...
Men förlusten över att förlora ett intag med orden; Ni är bäst men Ni kostar mer än de andra två mäklarna....
Ok, vad gör jag då? Drar ner provisionen lite, men bara lite!; - Inte tillräckligt får jag till svars.
Då önskade jag de lycka till med vald mäklare och lyfter blicken mot nya uppdrag som vill ha den bästa och som vill betala för det!
Jag kan ändå inte låta bli och fundera på hur man tänker samtidigt som jag naturligtvis vet att pengar kan vara avgörande i många läge men i ett läga när vi vet att bästa pris levererar inte billigaste mäklaren! Det vet vi alla...
Vi har ju tagit ställning på kontoret vad vi vill leverera till kund och vad det bör kosta. Vi jobbar för att informera kunden om våra kvaliteér och fortsätter på den inslagna vägen!
2:a gången i år jag inte varit övertygande i ett intagsmöte!! Jag måste putsa upp mina intagsargument! Fick just in ett hus utan konkurrans, det kändes bra i denna stund!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar