torsdag 18 juni 2009

Idag

startade jag hos tandhygienisten....Fy! Och riktigt dyrt som 3 champagne av ok kvalité! Bättre med fina tänder!
Min man skall hämta båten idag, Varberg! Ska bli kul och se vad det är vi köpt! Min kollega tyckte det kunde vara en båt som hela kontoret kunde använda, ja, kanske det. Logotype svartmålad och användas som visningsbåt till fiskelägena. Ingen dum idé Annika! Tack.
Alla visningsdokumenten är nu genomgånga och allt är på plats inför helgens visningar. 2 på lördag, 4 på söndag! Hoppas vädret skall bli sol. Cider&jordgubbar är visningsmenyn!
Själv blir det sparris, lax och jordgubbar! Snart är sparrissäsongen över så jag måste passa på....
Imorron blir det kransbygge till lilla Vera, första året. Är inte helt säkert hon vill ha en blommsterkrans , dagsformen avgör, precis som för alla oss andra!

Ska bjuda mina kollegor på en midsommarlunch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar