fredag 26 juni 2009

En del av jobbet

En av de stora fördelarna med mitt jobb är att jag träffar så otroligt många människor. En del bara flyktigt på visningar, men många lär man känna bättre när man på något sätt finns mitt i deras process att byta bostad.

Jag får ta emot enormt mycket reaktioner från kunderna. Ett av alla de kloka råden jag fick när jag började som mäklare var: "Alla kommer inte tycka om dig. Du kommer att vara både älskad och hatad". Och det är ju oundvikligt när man träffar så mycket människor, med så olika bakgrund, åsikter mm.

Idag kom dock en annorlunda form av uppskattning från en kund, som bjöd ut mig på dejt :-) Jag tackade så mycket för erbjudandet, och förvånades över hur modigt det var, att ringa mig enbart för det. Vi försöker alltid att göra ett så bra jobb så att köparna, när de väl ska sälja en gång, ska välja oss som det självklara alternativet. Jag hoppas att jag lyckades här.

1 kommentar:

  1. Jag hade inte tvekat en sekund...jag hade också velat bjuda ut dig på en dejt...du e ju bara så wooooaaawww!

    SvaraRadera