torsdag 14 maj 2009

Vad gör du kl 9 på lördag morgon?

Jag är ute och tittar på en lägenhet! Tror att kvinnan jag bokade in besöket med blev lite chockad över den föreslagna tiden, som tyvärr var den enda som återstod i veckans fulla agenda. Efter det ska jag titta på ytterligare två ställen som ska säljas. Tur att mormor kör med drop in på sitt kalas på eftermiddagen...

Idag ska en långväga familj få tillträde till sitt hus i vår kommun. Det är alltid spännande att följa deras planer som nyinflyttade.

På bankens begäran måste jag flytta ett tillträde som var tänkt till månadsskiftet. De hann inte med oss helt enkelt. Är nu inne på fjärde förslaget på datum som jag hoppas ska passa alla parter. Köpare, säljare, mig samt två banker inblandade. Det är mitt jobb att fixa sånt! Äntligen verkar vi närma oss en lösning. Hänger bara på bankerna nu, om jag bara kunde få tag på dem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar