måndag 11 maj 2009

Jag går ner i brygga

för att vara alla till lags, men ibland räcker det inte att du vrider och vänder ut och in på dig själv.

Efter lite motstånde blev det så slutligen affärsavslut i lördags - min enda lediga dag men vaddå? Jag fick bytt däcken på bilen och han på macken sa att jag dragit åt dem väldigt hårt...så däcken sitter fast iallafall...och lufttrycket var också ok...

Min mamma blev stolt! Alltid nåt...

Idag vid 16 får vi se om nästa gäng köpare och säljare dyker upp - det blev ett till avslut - men inget är klart förrän det är skrivet - det är oerhört viktigt att nämna - många köpare och säljare har lärt sig detta den hårda vägen...

Ser verkligen fram emot att testköra mina ny-gamla skidor som jag köpte häromdagen - ett par Atomic Sweet Daddy 1.72 cm långa och orangea - matchar vår logo och mina pjäxor! Fantastikst trevligt! Det vi får hoppas på är snö i Stryn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar