måndag 25 maj 2009

Planritningar och årsredovisningar..

Det är mycket som ska vara med i objektsbeskrivningarna när man lägger ut nya hus till försäljning. Har en stor lapp på skärmen för att påminna mig hela tiden.


Men jag har i förra veckan lagt ut ett nytt hus som är så fint så fint. Blir så glad varje gång jag kommer dit. Dessutom blev korten riktigt bra. Här är mitt favoritkort från huset, katten matchar så bra.

Och där håller jag på nu o reder ut en planritning och provbo. Provbo är roligt när man kan gå in på planritningen och möblera själv med sina egna möbler och då få en uppfattning om vad man får plats med i rummen o köket o så.


Helgen har varit full av aktiviteter, hästhoppning (såklart) och trädgårdsarbete. Har två hundar som gladeligen hjälper mig att gräva upp runt hela huset. Men nu är det igenskottat och nyplanterat... Så fint.
A

1 kommentar: