torsdag 14 maj 2009

Godmorgon!

Är på jobbet straxt efter sju idag för att förbereda lite inför ett kundbesök, ta reda på papper och bilderna från intaget igår kväll. Är riktigt förtjust i att sitta här i lugn och ro innan telefonerna börjar ringa och kollegorna dyker upp. Får så väldigt mycket undanstökat, samtidigt som jag kan lyssna på musik.

Den här helgen är ju också en stor helg för alla fritidshus i dalarna, då vi har öppet hus på lördag i alla stugor runt om kring, så att alla som kommer långväga ifrån ska kunna planera ihop en rutt och titta på fler stugor samma dag.



Så det blir jobb halva lördagen också. MEN det gör då verkligen inte så mycket för efter mitt kundbesök nu så drar jag vidare till Dalahoppet och kommer att gotta mig i högklassig hästhoppning torsdag till söndag. Ska både tävla själv och vara funktionär. Så jag hoppas på underbart väder när jag ska vara ute hela helgen.


Trevlig Helg
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar