söndag 17 maj 2009

Soliga visningar!

Just hemkommen från söndagens visningar! Kändes mycket bra där jag troligtvis har träffat köparna på samtliga hus! Bud på begärt pris känns riktigt gott. Kunderna var trevliga och njöt av det vackra vädret, de kom från Göteborg, Stocksholm, Lund, Malmö och Köpenhamn. På våra visningar bjuder vi på närodlad cider, fläderjuice och godis eller jordgubbar om säsong tillåter! Uppskattat av alla. Ser lite kul ut när vi kommer med visningskylt, juice, godis, jordgunnar, känns lite som "olesen" flyttar in...
Jag är så otroligt glad att jag får träffa så många genomtrevliga människor som berättar sina drömmar och tankar kring livet och bostadstankar! De ger mig så mycket energi som bär mig genom jobbet, varje dag.

Nu har jag "klätt" ner mig till kläder för soligt altandäck med alla barnen och min man. Har hängt en maskin tvätt på vår nya osnygga torkvinda, finns ingen snygg torkvinda.....Jag har försökt få min man att bygga en egen efter min ritning!? Byggde den under en björk, hur tror Ni kläderna såg ut, just det, "fröiga" fläckar! Så det fick bli den osnygga vindan, inget att be för! Tar ner den när vi planerer fest, typ varje helg..

Ska sätta mig och läsa morrontidningen! Njut av söndagen och Norges nationaldag, kanske man kan fira den? EN SAK TILL! Äntligen kan jag säga, RÄTT LÅT VANN! Vilken kille!
Vi hade inte haft pengar till bröllop, schlagerfinal och valår! Oftast blir det så som är bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar