måndag 18 maj 2009

Utvecklingsmötenas tid är här...

Idag har jag förmånen att få lyssna på mina medarbetares synpunkter och önskemål och arbetsplatsen och teamet! Gick till sängs kl 21.00 med dottern för att ha så mycket kraft som möjligt till dessa möte.
Vi har en coach kopplad till oss där var och en har en stund ca 3 ggr/ år med henne samt att hon alltid finns till för mig...
Den bästa investeringen jag har gjort efter mina anställda! För även om mina anställda delvis kan dränera mig på energi så ger de allt tillbaka och lite till!
Jag är ju i grunden en utpräglad mäklare/ kundrelationsfantast, så när jag fick ta plats i VD-stolen så kändes den inte bekväm, gör fortfarande inte men gör mitt bästa och har valt att ta in hjälp i form av coachen! Hon är superbra!
Kl 16.00 har vi utvecklingssamtal med min son Hugo.
Kl 17.00 träffas alla på kontoret för att lägga den sista handen på den årliga utflykten med bankens personal. Våra fester ser de fram emot hela året och är också väldigt roliga! Vi har varit på Twisted Torso, Malmö. Ciderprovning på Kiviks musteri och årets fest är hemlig ännu!

Ha en förtjusande dag tills vi hörs igen,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar