onsdag 21 november 2012

Ut med det gamla.....

Sitter med lite kvällsarbete.... Rensar i registret..... Det är väl inte det roligaste jag gjort i min karriär, men det är definitivt nödvändigt.

Jag går igenom kundbesök och "gamla" värderingar från tidernas begynnelse, fram tills för ca 2 år sedan. Det känns nästan som att sitta och bläddra i ett fotoalbum. För varje adress jag plockar fram, kommer jag ihåg något om huset, ägaren eller omständigheterna omkring mitt besök. Litegrann som en promenad genom Memory Lane.....

Inser plötsligt hur många kunder jag träffat genom åren. Åtskilliga! Tänk så många personer, livsöden, historier..... Det är intressant att få följa folk genom livet (eller åtminstone en liten del av deras liv), sådär lite på avstånd....

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar