fredag 30 november 2012

Äntligen!!

.... Är det överlägset vanligaste ordet från kunderna idag.

Det är inflyttning i brf Söderport, som jag skrev om i ett inlägg för nästan precis 2 år sedan. Så länge har de första köparna av detta projekt nämligen fått vänta på sina lägenheter, men nu har dagen ÄNTLIGEN kommit!

Imorse när jag gick förbi (klockan 07:20), så hade första flyttbilen precis backat upp framför huset.

Tidigt, tidigt.....

Under hela dagen har jag och två kollegor gått fram och tillbaka mellan huset och kontoret. Här skrivs papper och lämnas över nycklar på löpande band, Kul!

Att lägenheterna dessutom är kanonfina (jag vill flytta in i varenda en av dem!) gör ju inte saken tråkigare direkt...

Kolla bara in bilden vår fotograf tagit i visningslägenheten:

Jag menar, vem kan inte tänka sig att bo här.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar