fredag 1 februari 2013

Från kaos till ordning

 
Idag har jag en välbehövlig dag på kontoret och ska ägna mig åt att sortera mig igenom röran på mitt skrivbord som skapats under veckan när man hastat från ett kundmöte till nästa. Ordning och reda är något jag gillar och den här typen av röra gör mig bara ofokuserad och ineffektiv.


Det är en salig blandning av bankvärderingar som ska skrivas och postas till intagsanteckningar som ska struktureras upp till bilder till vår fritidhusutskick, till visningsmaterial och visningsväska som ska förberedas och kunder som måste följas upp etc. Målet är ett tomt skrivbord innan dagen är slut så att nästa vecka kan inledas med de bästa av förutsättningar.

I övrigt bjuder dagen på fotografering till en artikel ang vår nominering till Årets Kontor, vinlotteri med banken och så ska vi dra vinnaren i vår galet populära tävling på Att bo i Lysekil.

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar