måndag 4 februari 2013

Deklarationstider...

Denna tiden på året präglas till stor del av deklarationshjälp. I vår mäklartjänst ingår hjälp att sätta samman och vägleda kunden i "Deklarationsträsket", som en av mina säljare nyligen uttryckte sig.

Det många säljare inte känner till är att skatt överstigande 30 000 kr ska betalas in innan 13 februari 2013 för att man ska slippa onödiga räntekostnader, och då gäller det total skatt, exempelvis bostadsförsäljning, aktieförsäljning, lön etc.

Jag har precis skickat ut ett påminnelsemail till samtliga av mina 65 säljare från 2012, så resten av veckan, veckan därpå samt sista veckan i april vet jag exakt vad jag kommer att få hjälpa till med =).

Hälsningar
Henrik

(Bilden är lånad från Google, lindisen.se)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar