fredag 14 december 2012

Värme i kylan..

För ett år sedan i dessa tider höll vi på med kursen Byggteknik. Det var en bra kurs för oss som ska ut i mäklaryrket. Personligen lärde jag mig mycket om husbyggnad och det som hör därtill som jag kommer ha mycket använding av i yrket men som jag inte kunde särskilt mycket om innan.

Såhär i vintertid vet jag att många bävar för dyra elräkningar. Vad man kanske bör fundera på, är om man kan förändra sin förbrukning och på så vis få minskade uppvärmingskostnader. Det finns idag flera alternativ som är både miljövänliga och energisnåla!

Vissa alternativ kostar en slant att installera, men i det långa loppet så gynnar det både plånboken och miljön!

Vackert-men kallt, då gäller det att hålla värmen!
Trevlig helg allesammans!
/Elin


3 kommentarer:

  1. Vill bara passa på att ge Elin, Åsa, Henrik o Linda en julhälsning. Ert skrivande ger inblick i vad det innebär att vara fastighetsmäklare i vardagen. Tror också att läsarna uppskattar er förmåga att beskriva både bra och mindre bra moment i vårt arbete.
    Ha en bra helg- hoppas ni orkar hålla uppe skrivarambitionerna även 2013
    Hälsningar
    Lars-Erik Nykvist
    VD Fastighetsbyrån

    SvaraRadera
  2. Tack Lars-Erik.

    Det är alltså inte bara värmepumpar som ger värme i vinterkylan, även små fina kommentarer från VD:n funkar... :-)

    Stor jul-kram tillbaka till dig och hela det goá gänget på huvudkontoret!

    //
    Linda

    SvaraRadera