tisdag 11 december 2012

Lugna gatan...

Så lugnt som jag haft det i år vid den här tiden, har jag aldrig haft det förut. Då upplever jag det faktiskt extra svårt att hålla ångan uppe. Det blir lätt att man faller in i ett lugnare tempo och det är också mycket lättare att mentalt skjuta upp saker till "imorgon". I alla fall det som inte kräver omedelbar tillsyn.

När det väl dyker upp något att sätta tänderna i, så blir man så glad så glad. Äntligen något konkret att jobba med!

Så när jobbet är gjort har man förhoppningsvis fått upp styrfart, annars är det lätt att bli passiv igen... Håhåjaja..

Tyckte detta illustrerades så tydligt häromveckan. Då fick jag följande återkoppling på min mail:

Haha. Tydligare kan det inte bli!

Nu är det bara att jobba på genom julhelgerna för att nästa år ska bli så bra som möjligt. För som mäklare vet ni vad som gäller; Som man bäddar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar