onsdag 11 januari 2012

Ömma arbetstider?

Såhär: jag har inte glömt bort vår kära blogg. Däremot har det vart helt galet hektiska dagar från start. Jag är glad att jag tjyvstartade året med att jobba ett par dagar i lugn och ro i mellandagarna. Den här veckan har det vart racerfart och det är väl bara att köra på ända in i kaklet.

Blir nästan lite full i skratt när jag tänker på att jag trodde det skulle bli en lugn första veckan. Jag har hur många kunder som helst som ska följas upp med telefonsamtal och/eller mail. Jag har visningar som ska förberedas, budgivningar som ska hållas, fotograferingar som ska bokas, texter som ska skrivas, gym som ska besökas, mil som ska springas, syskonbarn som ska ringas, bästisar vars födelsedagar ska förberedas osv. osv.

Nu ikväll har jag iaf skrivit mitt års första kontrakt (yey). Jag har också hunnit med att plocka in två lägenheter varav en på plats (dubbelyey)samt fixat lite attiraljer till årets kick-off. Eftersom jag lever efter devisen "det är skillnaden som gör skillnaden" så kommer jag eventuellt möjligen kanske sticka ut bland mina aftonklänningsklädda kollegor (de kvinnliga då)om man säger så....

På återhörande och förhoppning om en trevlig kväll det lilla som är kvar av den!

1 kommentar:

  1. För oss som inte kommer att vara med på Kick-off:en önskas bilder...... Många..... =)

    SvaraRadera