torsdag 19 januari 2012

Brokig

Den här veckan bjuder på en ovanligt brokig "mäklarvardag" för min del.

"Vanligt" jobb måndag och tisdag allt vad det innebär plus en trevlig biokväll med kollegorna på banken. Sen en tripp till Malmö igår för att tentera Mäklarrätt och testa av mina kunskaper i nya mäklarlagen som trädde i kraft 1 juli 2011 samt all den praxis som finns på området. Idag har jag ägnat förmiddagen åt att förkovra mig i en ny kurs i fastighetsvärdering (den näst sista innan examen, yay!) och i skrivande stund sitter jag på tåget till Stockholm för att där möta upp många av mina Fastighetsbyråkollegor som samlas i huvudstaden för en hejdundrande kick-off imorgon.

Rapport från densamma utlovas naturligtvis i nästa vecka :-). På begäran ligger min lilla "fulkamera" nedpackad i paljettväskan och det återstår att se om jag även lyckas förmedla några bilder från Bond-kvällen.

Vissa veckor är helt enkelt mer händelserika än andra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar