fredag 28 maj 2010

Visningshelg!

Jag tyckte att jag hunnit förbereda rätt mycket till visningshelgen imorse när jag kom in på kontoret. Men nu har hela dagen gått och vi har inte gjort annat än det idag!

Här är en del av det jag ska packa in i bilen. Strax före 9 imorgon sticker jag iväg! Jag har gjort en påse per bostad. I varje påse har jag min pärm, alla beskrivningar, besiktningsprotokoll och informationsmaterial. Sen har jag en påse med fika, en påse med lördagsgodispåsar till barnen, en påse med giveaways och en påse med visningsmaterial som ficklampa, tumstock, miniräknare, pennor m.m. Dessutom ska visningsbocken och skoskydden med!

Det blir heldagar både lördag och söndag. Imorgon ska jag visa både villor och bostadsrätter och på söndag fritidshusen (då ska jag ut och åka båt för ett av dem är på en ö).

Nu du Isabella gäller det att hålla koll på alla nycklar, vilken tomtpinne som satt var, vilken vind som behöver ventileras, vilket årtal pannorna är ifrån, vilken bostadsrättsförening som planerar stambyte, när inflytt kan ske, hur lång kö det är på garageplatserna, var närmaste badplats ligger och mycket mera! Jag tror det kommer gå jättebra. Det ska i alla fall bli hur kul som helst!

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar