onsdag 26 maj 2010

Tack och farväl

Näst sista dagen i Tierp idag och den har varit helt perfekt. Hade en trevlig lunch med Swedbank och planerade det sista inför Visningshelgen nu i helgen. De kommer att vara med på 3 av mina visningar, vilken service!

Bästa bästa bankkollegorna uppvaktade mig med denna underbara bukett eftersom jag byter kontor nu. Rosa och allt. Tack!
Och bästa bästa kollegorna hade köpt en rosa tårta idag som vi mumsade på till eftermiddagsfikat. De vet vad som går hem hos mig :-)
(Ja, ni ser rätt. Även mina tapeter är rosa).
Nu är klockan snart 8 och Tim är snart klar med maten som ligger på grillen! Sedan kommer jag att tvinga med honom ner på kontoret (mitt nya!) för att skriva ut alla beskrivningar, årsredovisningar och besiktningsprotokoll inför helgen. Den långa arbetsdagen är inte slut riktigt än, nu är jag hemma på middagsrast. Men arbetet går lättare med trevligt sällskap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar