söndag 2 maj 2010

Områdesbilder

Hej!
Ska passa på i morgon om det är fint väder att åka runt och ta lite områdesbilder i stan där vi förmedlar.
Det är så himla fint nu på våren! Körsbärsträden blommar t ex på Nordostpassagen som byggdes under det glada 70-talet. Några färgstarka rosa träd förbättrar utseendet markant. Bilden är tagen med min mobilkamera så i morgon ska jag ta den digitala systemkameran som vi har på jobbet istället.

Det är även trevligt att i smällkalla vintern ha lite gröna områdesbilder med i objektpresentationen på Internet. Men inte att ha med vinterbilder på sommaren - det är lite konstigt...

Idag är det världsskratt-dagen. Ett skratt förlänger livet!
På bilden, som är tagen i Barcelona över nyår, sitter ett par och myser på stranden. Vi satt och åt en lättare middag en bit bort. Döm om vår förvåning när det vandrar en butt naked man längs hela stranden - komiskt minst sagt!

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag heter Fredrik och har sökt till Fastighetsmäklarprogrammet i Malmö, nu till hösten.

    Jag undrar om du eller någon av dina kollegor har erfarenhet av utbildningen där?

    Jag skulle vilja veta lite om hur tidigare studenter upplever utbildningens innehåll.

    MVH

    Fredrik

    SvaraRadera
  2. Hej Fredrik! Hoppas att du kommer in! Tyvärr har jag ingen personlig erfarenhet av utbildningen i Malmö. Någon annan?
    Lycka till!/Sanna

    SvaraRadera