söndag 23 maj 2010

Vasaparken

I fredags var det premiär för After Work i Vasaparken. Kontoret ligger 200 meter från parken med ett systembolag strategiskt placerat på vägen.

Det har varit otroligt varmt i veckan och vi får se hur många som är ute och letar lägenhet i värmen. Idag ska jag visa ett renoveringsobjekt och en topprenoverad lägenhet, det blir spännande att se hur många spekulanter som kommer. I veckan har folk hört av sig och jag har förhandsvisat lägenheterna så vi får se vart detta bär.

3 kommentarer:

  1. Hej! Jag har en kort fråga: Vilket fackförbund/a-kassa är de vanligaste för fastighetsmäklare? Tack på förhand.

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag själv är inte med i facket/a-kassan så jag har faktiskt ingen aning. Någon kollega som har något förslag?

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag har heller ingen aning....vårt jobb är ganska speciellt i och med att vår lön är provisionsbaserad..

    SvaraRadera