måndag 3 oktober 2011

Skiftarbete....

Jaha, då var veckans första dag till ända. Det blev kvällsskift idag med - och dagskift - och personalstyrkan på båda skiften är ju jag! =)

En av fördelarna med att styra över sin egen arbetstid är ju att jag kan kompensera mig själv för mina långa dar... Idag fick det bli kompensation i förskott, eftersom jag tog min joggingrunda innan jobbet och därmed inte var på kontoret förrän 10...

Det var skönt att komma ut i skogen igen. En envis förkylning har hållt mig borta från joggingspåren och tränings-abstinensen har varit stor. Så, äntligen!

Måndagens dagsverke blev ett tillträde med flertalet försvunna, skriftliga pantbrev bland annat. Jag har även hunnit med ett kundbesök med planering av ett Steget-före-paket (nä, det är inget fysiskt paket med snören om....) och en budgivning har påbörjats och pausats tills imorgon. Dagen/kvällen kröntes med en trevlig kontraktsskrivning, månadens första. Nu ska jag hem och ta hand om tvätten... God kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar