fredag 15 juli 2011

Fredag!

Då börjar ännu en vecka närma sig sitt slut och som vanligt såg det lugnt ut i kalendern på måndagen men nu när jag tittar tillbaks så lyckades jag fylla luckorna i alla fall.
Det har varit kundmöten på kontoret, omskyltning ute på mina skyltställen, några intag, en hel del objektsbeskrivningar som skall göras och få ut och visningar- en vanlig vecka helt enkelt!

Höjdpunkten denna vecka var nog när jag var ute på ett intag där de skall sälja sin älskade stuga som de haft i 36 år och mannen i huset säger med en tår i ögat att jag gjort ett jättebra möte och att det känns tryggt att lämna över stugan och affären till mig- sånt värmer och ger en enorm energikick!

I helgen är det Idreyran här och hela byn lever upp, det blir b l a cruising på Idre Boulevard ( Idre byväg byter namn 3 dagar per år), snöskoteråkning på vatten ( roligast är ju när de sjunker), massa liveband, god mat och de obligatoriska marknadsstånden med en massa onödiga saker som man aldrig använder men köper ändå...

Önskar er alla en fantastisk helg- det tänker jag ha!

//janina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar