onsdag 17 november 2010

Working 9 to 5?

Idag skulle något stort ske i vår familj. En middag tillsammans mitt i veckan. Vi jobbar båda mycket kvällar så det är ovanligt. Hade precis hunnit starta en budgivning när jag gick från kontoret och är det en sak jag har lärt mig om budgivningar så är det att när det väl är igång så är det bara att köra. Vår gemensamma middag slutade med att jag sprang skytteltrafik mellan matbordet och datorn. Jag hann knappt ta en tugga av mina pannkakor innan nästa bud kom. Här är ett utdrag från budhistoriken (vi protokollför alla bud, alltid).
Min sambo skrattade åt mig för min åsikt är att bud kommer snudd på före allt. Nu är kl snart 21 och vi är nyss hemkomna från släktbesök med lite bebisgos, så nu väntar bara ett litet litet kvällspass. Ska bara lägg in lite bilder som kommit från fotografen. Och kanske svara på något mail som såg viktigt ut. Och kanske något mer nödvändigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar