torsdag 11 november 2010

Ny på bloggen

Hej kära bloggläsare.

Nu kommer här en alldeles färsk bloggare som hoppas att jag ska kunna förgylla er dag med lite input från min vardag.

Så, här i mitt allra första inlägg vill jag bara berätta lite kortfattat för er vem jag är..

Sedan 2004 har jag varit anställd på Fastighetsbyrån. Jag jobbar här som mäklare och mina första 2 år var jag specialicerad på bostadsrätter, men klev över på villasidan efter ett tag och trivs mycket bra med det. Mäkleriet är mycket omväxlande och det är det som gör att man aldrig tröttnar på sitt jobb. Två dagar är nämligen aldrig likadana!

I övrigt är jag också privatperson och som sådan tränar jag ganska mycket. Dels tränar jag mig själv (man ska hålla sig i form, vet ni..) och dels så tränar jag ena dotterns fotbollslag. Små saker som ger mig energi är bland annat att se glädjen hos dessa barn (10-12 år) när de just gjort mål, eller en snygg passning, eller nickat en boll för första gången utan att blunda...

Förhoppningsvis kommer vi att lära känna varandra riktigt väl med tiden. Jag skulle uppskatta era synpunkter och om det är något ni vill veta, så fråga på!!

På återseende!

Mvh
Linda

2 kommentarer:

  1. Kul! Ska bli roligt att få inblick i mäklarvardagen i Borås!

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du tycker det! Annars är man ofta hemmablind och tycker att "här händer väl inget....." Men det gör det ju och det ska bli roligt att få dela med mig av det till er.

    Min blogg kommer dock inte att bli någon "skandalblogg"... det är inte riktigt min stil. Hoppas ni blir nöjda ändå!
    Mvh Linda

    SvaraRadera