tisdag 9 november 2010

Stormen

Idag stod jag i valet och kvalet att ge mig ut på två kundbesök på eftermiddagen. Skulle köra på en väg som är dålig i bra väglag, lägg därtill mörker och snöstorm med klass 2-varning, och du har en katastrofal väg. Ni som följt mig i bloggen vet att jag hälsade på i ett antal snödrivor förra vintern. Men, nu var det dags för min nya bil att visa vad fyrhjulsdriften går för, så jag gav mig iväg!

Nu är jag hemma efter min 12-milsresa som gick i 30-50 km/h och jag visste stundtals inte om jag körde på vägen eller på åkern intill.

Med mig hem har jag två påskriva uppdragsavtal och som det var värt besväret :-)

3 kommentarer:

  1. Hej, jag kommenterade på ett av dina gamla inlägg angående distansutbildningen du gick för att bli mäklare. Vet inte om du ser kommentarer på så gamla inlägg så tänkte att jag skriver här med. Är jättetacksam om du hade velat maila mig med lite info om utbildningen, jasmin.timerdal@hotmail.com.

    Ha det fint :)
    mvh Jasmine

    SvaraRadera
  2. Hej Jasmine! Jag mailar dig. Mvh Isabella

    SvaraRadera
  3. Du får gärna skicka iväg ett mail med info till mig med.
    a_ormann@hotmail.com

    Mvh

    Anders

    SvaraRadera