torsdag 11 november 2010

Ut med det gamla och in med det nya

Imorse var jag och tog in ett hus på landet. Tror att läget kan locka många! Vi gjorde en tight tidplan med tidningsannonser redan nästa vecka. Det betyder ett pusslande för att hitta en annonsplats då vi redan bokat upp alla platser. Som tur är har vi snälla grannkontor som lånade ut platser till mig.

Annars så har jag renskrivit en värdering idag. Var på besöket i måndags och hade redan då ett värde i huvudet. Men det är alltid skönt att kolla jämförelseobjekten både en och två gånger extra, för när jag signerat värderingen ska det kännas 100% rätt.

Nu ska jag arkivera tidigare försäljningar. Var väl ca 4 månader sedan jag hade tid med sådant så min bokhylla har nått brisningsgränsen vad gäller oarkiverade pärmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar