onsdag 2 september 2009

Onsdag

Imorse körde vi igång våra teammöten med banken igen för hösten. Jag och två lånehandläggare träffas varje vecka och följer upp alla affärer vi har tillsammans, tips vi har skickat till varandra, värderingar m.m. Kontakt har vi nästan dagligen ändå men det är skönt att träffas regelbundet.

Kontorsdag idag. I min agenda blinkade 3 påminnelser om samtal jag måste ringa idag, bl a har jag följt upp ett intagsförsök jag har gjort för ett par veckor sedan. Säljaren är inte klar med allt inför försäljningen så hon ringer mig nästa vecka.

I somras sålde jag en fastighet där en boutredningsman har företrätt dödsboet som sålde. Perfekt när en och samma person kan skriva under alla handlingar. Nu till tillträdet ska dödsbodelägarna (olika organisationer) skriva under handlingarna. Allt blev klart med det idag, tillträde om en vecka. Det återstår att se hur vi ska hinna skicka runt alla papper till dess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar