onsdag 23 september 2009

Hej Igen

Har suttit inne idag och haft budgivning, en mycket lyckad sådan. Säljare superglada och utlovade en stor kram.. En mycket lycklig köpare som kommer göra sina barn glada!!



Hur kul som helst. Kontrakt imorgon.


Jag har investerat i en ny "must have" en rosa bloggdator så jag kan sköta alla mina åtaganden. Den kommer att följa mig troget tillsammans med ett mobilt bredband.



Jag får köra pilotprojektet och se om det kan bli en succe att använda datorn istället för penna och papper ute på fältet. Kan bli klurigt innan man får in en rutin.



Men det är som med allt annat.. övning ger färdigthet.






Onsdagar här i borlänge är roliga dagar. Budgivningar runt omkring mig på kontoret.. kul. Och imorgon visningar för nya spekulanter och förhoppningsvis blivande säljare. !!

Har två jättespännande visningar imorgon och förväntar mig massor med nyfikna spekulanter.

Dessutom ska jag sälja, för mig lite ovanligt men kul hus. Ligger 25 meter nedanför liften i Romme Alpin. Bli lixom att sälja en fjällstuga i sälen. !!










Nu är det dax att börja följa upp alla spekulanter som inte vann budgivningen.. dom har troligen någonting att sälja eftersom dom har bjudit på något nytt.. Inte den här gången kanske men snart..

A

1 kommentar:

  1. Även om det inte blev den köparen som du trodde, så är nog jag en minst lika lycklig köpare. Och min HUND blir glad också! =) En ROSA bloggdator. *haha* precis som jag har...

    SvaraRadera