lördag 12 september 2009

Lördagsnöje

Mycket lyckad lördagsvisning idag! Hann få en pratstund med alla, det får man vara nöjd med när det kom så många. Vid visningar av lite speciella ställen tar det lång tid att förklara allt som är viktigt att spekulanterna har med sig därifrån: avloppet, vattenbrunnar, vägskötsel, servitut, arrenden, tomtgränser, samfällighetsföreningar, besiktningsprotokoll, energideklaration, strandskydd, bygglov...

Ja en sak är säker, någon "dörröppnare" är man då defenitivt inte. Kunderna ställer stora krav på mig (med all rätt!) att jag ska förklara alla tänkbara detaljer. Kändes som de flesta hade tillräcklig info med sig hem. Fick in intresseanmälningar om att gå vidare från i princip alla som var där.

Nu är kl precis slagen 8 på lördagkvällen, och jag sitter och knappar in spekulanterna i datorn och mailar besiktningsprotokollet till dem. Visst, jag kan göra det på måndag när jag är inne på kontoret igen, men nu sitter ju alla och väntar på det!

Nu så! Nu ska Isabella ta helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar