måndag 21 september 2009

Äppletavlan och massor av möjliga kunder....

Efter några dagar i Toscana området har jag kommit in i arbetet igen.
Idag går min energi åt att finna nya duktiga mäklare. Helst skall de vara områdeskunniga då vi vet att uppdragsgivarna uppskattar det. Jag har kollat om man bara kan ringa de man skulle kunna tänka sig utan att det blir konstigt eller "ställer till det". "Mina" mäklare har ju blivit uppringda av andra bolag så jag tänkte kanske göra likadant? Jag vet vad jag söker.

Kommer ringa alla mina kampanj svarskunder idag/ imorgon för att fråga om de har kommit vidare i processen med sina försäljnings tankar. Vill ha nytt trevligt att sälja.

Veckan som vi just kommit in i är den stora Äpplemarknads veckan vilket innebär nya rekord i antalet besökare på Österlen, passar mig utmärkt!
Det är som Kiviksmarknad men med äppletema....

Fick just ett spontanmöte med trevliga kunder som vill köpa ett hus men har inte sålt sitt eget ännu. Kanske de inte kommer klara tempot men jag skall bjuda in säljaren att tycka till om vi skall lugna ner oss lite för att ge de en möjlighet!

Säljträning imorgon, jippi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar