torsdag 10 september 2009

Rekord

Igår var jag och fotade ett hus som jag skulle lägga ut på nätet idag. Passade på att skylta när jag ändå var där (långt att åka). Hann inte ens komma tillbaka till kontoret innan första kunden ringde som sett skylten men inget hus på nätet. Jag lovade att hon skulle hitta det där idag.

Efter lite bildredigering la jag ut det imorse, och det hann knappt gå 30 min innan första kund ringer och lägger bud på det begärda priset! Han hade god kunskap om fastigheten sedan förut, ingen får lägga bud om man inte tittat. Vilken start vi fick på den affären. Kanske är vardag i en storstad, men här i Tierp är det väldigt ovanligt.

Det är ett tecken på att våra kunder har enormt mycket fina ställen att titta på nu. Fastigheter med lägen som nästan aldrig kommer ut på marknaden (går ofta i släkten). Och jag har förtroendet att ha flera av dem till försäljning just nu. Hur kul som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar