onsdag 30 september 2009

Oj en sån bra Onsdag...


Jag har sagt det förrut och jag säger det igen.. Onsdagar är bäst!!

Började med ett tillträde på banken där allt flöt på och var klart på 15 min. Perfekt.

Lunch ute ... Lasagne. Mmm

Tillträde på kontoret med säljare o köpare av en litet fint hus i Lindan.

Gick kanon med faxtillträde.. sen bad jag snällt om referenser till en regning dag..

Och dom lovade referenser, men hade också gått ihop och tagit kontakt med min assistent som gett dom vägledning till vad jag är svag för,. och det resulterade i 1 flaska mousserande, en stor fin orkide´i kruka och 3 st 86% choklad!! Iiihhh va glad jag blev!

Hur underbart är det inte med glada och nöjda kunder!!



Efter detta så satte jag mig med två budgivningar.. båda slutade mycket lyckligt och säljaren brast ut i lovord.. jättekul!


Nu ska jag plocka in varor i kylen och dyka ner under täcket.. tv tv tv....

1 kommentar:

  1. Kul! Grattis! kommer du dela med dig på kontoret eller njuta hemma???

    SvaraRadera