torsdag 10 september 2009

Lite mer mäklarproblem

Ibland är mitt största problem med jobbet att inte ha något jobb,, låter det konstigt? Men när man är mäklare så lever man på att vara ute och träffa kunder och fota och allt man gör. Därför har iaf jag störst problem när det är tomt i kalendern som idag. Sitta på kontoret och häcka är ju inte riktigt min grejj.. Men snart är det iaf visning. Så lite luft i lungorna.
Har haft precis smockfullt i kalendern en längre tid nu och hoppas att se frukten av det snart här då mina "projekt" har legat på jäsning på nätet här nu under tre veckor för att börja visas from idag. Så nu snaaart drar det igång med alla visningar, budgivningar och kontraktsskrivningar.. KUL.. den här mellantiden som blir är bara lite jobbig. I en perfekt värld hade man det utspritt över en jämn tidsperiod,, men i min värld är det 110% jobb i tre veckor, sen lugnt i tre..
Men då får man fylla den tiden med allt sånt där som man borde komma ihåg lite oftare,, lappning och annonser i brevlådor..
Ska nog kanske ta en vända på stan på em idag.. Bra ide!!
A

1 kommentar:

  1. Hej!

    Vad skoj med en mäklarblogg=)
    Har en fråga...vilket fackförbund tillhör ni som mäklare? Studerar själv till mäklare och har funderat på vart jag ska gå med. Vore tacksam för svar!

    SvaraRadera