torsdag 24 september 2009

Samarbete! Bara om alla vill!

Jag har just nu en affär som jag har goda tankar om men som jag någonstans inom mig vet kommer bli problem mellan parterna. En av parterna är mycket noggran och den andra parten mycket ointresserad. Dessa två talar inte samma språk även om de har mig som filter så kommer deras olikheter fram på ett sätt som inte gagnar affären. Det som är viktigt för den ena parten är inte viktigt för den andra.... Jag gör mitt bästa men som sagt tveksam till resultatet.
Har också idag lärt mig att en standard trekammarbrunn har 3kbm kapasitet! Jag lär mig något varje dag, häftigt!

Imorron har jag en härlig dag, avslut, visningar och intag. Allt det som är absolut trevligast eftersom jag träffar många kunder som har olika önskemål och förväntningar.

Vi har också idag diskuterat Anna Anka, som jag inte har sett eller läst om men som enligt en av kollegorna har gjort märkliga uttalande som fått svenska kvinnor att se rött.... Jag kommer därför se Skavlans tolkshow på fredag och därefter vara mer aktiv i debatten. Men Anna Anka? Det tar man nästan inte på allvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar