tisdag 13 maj 2014

Det otroliga har hänt!


Jag sitter här på kontoret och är helt sysslolös f.r.o.m nu och en timme framåt. Jag ska nämligen ha kontraktskrivning om en timme och efter att ha gjort i ordning kontraktet kom jag underfund med att jag inte har något att göra under den närmaste timmen.
Det är första gången det händer sen jag fick min registrering för knappa två år sedan.
Det finns dock en enkel förklaring till detta.

På fredag ska jag åka på en efterlängtad semester till Bali. Det är första gången på tre år som jag åker på en så kallad långresa med familjen. Därför har jag gett bort 90% av mina kundbesök närmaste två veckorna och inte heller ringt och försökt skapa nya kunder. Just för att säkerställa att jag inte ska behöva jobba under semestern (man kan ju alltid drömma).

Det känns bra men väldigt konstigt att inte ha något att göra.
Få se om jag kan göra en come back sen, då jag ska vara i Bali fram till 31/5, sedan till Kroatien för att hålla i en utbildning mellan 4-7 juni och sedan till Brasilien för att kolla på fotbolls-VM.

Lite blandade känslor, men jag känner mig i alla fall nöjd med min prestation hittills.

Ha det bäst! J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar