torsdag 16 maj 2013

Mäklarromantik

Är det någon förmåga som man verkligen får öva varje dag som mäklare så är det den ädla konsten av "multi-tasking".

Just nu sitter jag i soffan hos en kompis, dricker en folköl, tittar på den spännande hockeymatchen mellan Sverige och Kanada samtidigt som jag passar på att blogga samt sortera och namnge lite bilder inför en kommande försäljning ;-).

I övrigt har dagen innehållit lite av det mesta. Jag har lagt ut två objekt till försäljning, en central villa med havsutsikt samt en liten stuga med "badrocksavstånd" till havet. Roddat runt två olika budgivningar. Skrivit ett kontrakt på en bostadsrätt. Haft två visningar. Bokat in tid för nytt uppdragsavtal. Levererat värderingar.
Sist men inte minst så tog jag med mig mannen på en "romantisk" skyltnings-tur i den ljumma sommarkvällen och utnyttjade honom till max när jag körde och han fick hoppa in och ur bilen och sätta upp skyltar :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar