måndag 20 maj 2013

Rivstart

Vissa arbetsveckor inleds helt klart mer "rivstartigt" än andra.

Hade totalt missat att jag bokat in ett kundmöte halv åtta imorse så när vår assistent ringde hade jag fortfarande inte klätt på mig :-/. Men det har sina fördelar att bo i en liten stad med nära till jobbet för jag var på plats 10 minuter senare.

Så nu innan klockan nio har jag hunnit med en skrivning, dvs en affär där säljare och köpare kommit överens på egen hand men där de anlitat mig för att upprätta alla handlingar, en värdering, mött upp en besiktningsman på plats och öppnat upp så kan göra sin besiktning och sist men inte minst pussat vår minste lille kille lycka till då han ska börja på dagis idag.

Nu är det plattan i mattan som gäller resten av dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar