fredag 31 maj 2013

Nytt ATH!

Ännu en hektisk, fullspäckad, galet stressig, stundtals kaotisk men ändå BRA dag i mäklarvärlden! Vi har sett till att hus och pengar bytt ägare, visat hus i pågående försäljningar, tagit emot bud, jobbat för att ta in nya hus, lagt ut nya objekt till försäljning, slängt in vår praktikant i hetluften och lite allt där emellan.

När jag var klar med min kontraktsskrivning och rapporterade in försäljningen i systemet så fick jag också syn på att Fastighetsbyrån har gjort ett nytt fint ATH i maj så heja oss, Sveriges största mäklare! Vi jobbar lite på ett rekord på bloggen också och får se om vi kommer dit vi tänkt oss innan maj blir juni.

Nu laddar jag om för en helg full med jobb och hoppas att solen skiner på mig hela helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar