onsdag 22 maj 2013

1 down 2 to go!

Jag lyser med min frånvaro och det beror på, som jag skrev förra veckan, slutspurten i skolan. Min vardag ser inte så jättespännande ut för tillfälligt. Äta, sova, plugga, äta, sova, plugga..typ.. Tyvärr måste man ibland lägga vissa saker åt sidan, i detta fall har bloggen hamnat där. Men håll ut.. väldigt snart ger jag mig in i hetgröten och då kommer jag uppdatera jämt och ständigt, pepp!

Idag tentade vi kursen Organisering av tjänster, servicelogik och servicekultur.  Skönt att ha en gjord, nu är det två kvar samt en inlämningsuppgift. Kändes helt ok idag så får hålla tummarna att det gick vägen. Tentaångesten är sådär härligt påfrestande. Man vet att man är sååå nära, men ändå känns det så långt bort. Timmarna rusar förbi och det känns som man önskar att dygnet hade dubbelt så många timmar. Plattan i mattan vänner!
 
/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar