torsdag 2 maj 2013

Enkelt...

En dag som denna är det enkelt att vara mäklare.. Solen skiner, alla är på gott humör, bud har kommit in, avslut har gjorts.. Jo, då är det enkelt...

Försöker att njuta lite av tillvaron också. Nu har min kalender exploderat. Jag har fullt i kalendern och det är dags att ta fram trollspöet och trolla fram några extra timmar varje dygn..

Många besök jag åker på nu är s.k. "skarpa lägen" och ofta kommer man tillbaka med påtecknat uppdragsavtal, tidigare besökta kunder hör av sig själva och vill sälja, en del hus har jag tagit in tidigare och väntat in "rätt" tillfälle.. Alla har de en sak gemensamt... De vill sälja NU.

Så med en kraftansträngning lyfter jag blicken i några sekunder och konstaterar att våren är här... Äntligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar